Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

HOKEJMAX HokejMax

PODPORA 734 428 200

Košík 0 položek

  •  

    Doprava a platba

     
  •  

    Reklamační podmínky

     
  •  

    Obchodní podmínky

     

Reklamační podmínky

Způsob vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka emailem či telefonicky o způsobu vyřízení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

  1. Odstranitelnými vadami se rozumí takové vady, kdy jejich odstraněním neutrpí vzhled, funkce a kvalita výrobků a oprava může být provedena řádně ve stanovené lhůtě. Lhůta pro odstranění vady nesmí přesáhnout 30 kalendářních dnů, popř. delší dobu, na které se prodávající s kupujícím dohodli. Prodávající je povinen uvést bezplatně a bez zbytečného odkladu věc do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, není-li to k povaze vady neúměrné, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o odstranitelnou vadu již použitého zboží, má kupující požadovat pouze bezplatné, včasné a řádné odstranění vady, zatímco prodávající má povinnost vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Doba od uplatnění reklamace až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen zboží převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení (reklamační lístek) o tom, kdy reklamaci uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době trvání.
  2. Neodstranitelnými vadami se rozumí takové vady, kdy nelze ve stanovené lhůtě beze zbytku odstranit a které brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván. Jde-li o neodstranitelnou vadu, může kupující požadovat:
    1. výměnu zboží za jiné bezvadné
    2. zrušení kupní smlouvy (tj. kupující vrátí vadné zboží a obdrží zpět kupní cenu)

Vyskytne-li se na zboží jiná neodstranitelná vada, jež nebrání jeho užívání, a nepožaduje-li kupující výměnu věci, vzniká kupujícímu právo na přiměřenou slevu z ceny zboží nebo může od smlouvy odstoupit. Tatáž práva jako při výskytu neodstranitelných vad má kupující i tehdy, projeví-li se na zboží stejná odstranitelná vada i po předchozích dvou opravách nebo vyskytují-li se na zboží současně alespoň tři odstranitelné vady.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

 

1.       Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu sporthotarek@sporthotarek.cz

2.       Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

3.       Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

4.       U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

5.       Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

6.       Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

7.       Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

8.       V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

9.       Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Slevy pro oddíly

Zde na našich stránkách www.hokejmax.cz můžete nakoupit zboží pro oddíly s množstevní slevou na základě výše objednávky a dle telefonické domluvy.

Oravy hokejek a shaftů

Oprava kompozitových hokejek a shaftů technologií SRS.
Cena opravy 490,- kč + poštovné.
Více informací na hokejmax@hokejmax.cz nebo na tel : 734 428 200

Poradna

Chcete poradit s vaším nákupem? Nevíte si rady jakou velikost vybrat nebo jakou značku zvolit? Rádi vám poradíme!

Poradím vám

specialista pro hráče

Ota Scholz specialista pro hráče

734 428 200

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Zadejte Váš email, který jste vložili při registraci. Na tento email Vám odešleme nově vygenerované heslo, které si následně můžete změnit v nastavení Vašeho uživatelského účtu.
  • SHER-WOOD výhradní zastoupení

  • BROUŠENÍ bruslí na prodejně

  • 734 428 200 zákaznická podpora

  • DIAGNOSTIKA chodidel a 3D vložky

  • KLUBOVÉ SLEVY získejte slevu pro oddíl

  • OPRAVY HOKEJEK a shaftů pomocí SRS

JSME AUTORIZOVANÝ PRODEJCE TĚCHTO ZNAČEK

  • SHER-WOOD
  • VAUGHN
  • BAUER
  • CCM
  • EASTON
  • FISCHER
  • REEBOK

Používáme cookies ke zlepšení fungování našeho webu a personalizaci reklamy. Pokračováním v prohlížení souhlasíte s jejich používáním.

SOUHLASÍM